Login

Archiv třídy 8.A 2018/2019

Den Země 1.A + 6.A

Den Země 1.A + 6.A Den Země jsme strávili spolu s žáčky 1.A –  chvíli ve třídě, pak v přírodě. Ve třídě jsme si zahráli několik her, které připravily Klárka Pauknerová  a Radka Pourová. ...

6.A ve Velkých Skalinách

6.A ve Velkých Skalinách Hned v prvním termínu na samém počátku školního roku jsme se vypravili na adaptační pobyt do Velkých Skalin. Přešli jsme na druhý stupeň, do naší třídy přišli noví žáci ze ...

Setkání na zahradě

Setkání na zahradě Pět let uteklo jako voda a my jsme se loučili – trochu se slzami, trochu s humorem – teď už budeme jenom vzpomínat.    ...

Výlet v Jenišově

Výlet v Jenišově Užili jsme si deště i sluníčka, autobusu, vlaku i přívozu přes Lipno, turistiky na Plešné jezero, tkalcovských dílen, výhledu z rozhledny u Horní Plané, cukrárny, her,...  - bylo ...

Den Země s 1.B

Den Země s 1.B Den Země jsme strávili s kamarády z 1.B v přírodě v okolí Kaplice. Poznávali jsme živočichy a rostliny, povídali si o tom, jak dlouho trvá, než se v přírodě rozloží vyhozený odpad ...

Peeři v 5.A

Peeři v 5.A 21.dubna k nám zavítali peeři ze 6 třídy s programem ke Dni Země. ...

Lapače snů

Lapače snů Při pracovních činnostech jsme si vyrobili lapače snů, potřebovali jsme k tomu kousek pedigu, bavlnku, peříčka, korálky, nápad, šikovné ruce a trpělivost. ...
Více informací

Pomáhali jsme na Dni otevřených dveří

Pomáhali jsme na Dni otevřených dveří Radka:  Předškoláci byli šikovní a milí, doufám, že ti, co sem přišli, tak budou chodit do naší školy.Klárka: Děti byly šikovné, jsem ráda, že jsem jim mohla pomáhat.Michalka: ...

Čtenářské dílny - projekt EU

Čtenářské dílny - projekt EU Naše třída je zapojena do  projektu Čtenářské dílny jako prostředek ke zkvalitnění čtenářské gramotnosti, v rámci kterého jsme získali do naší třídní knihovničky nové ...

Vánoce v 5.A

Vánoce v 5.A V pátek 18. prosince jsme ve třídě oslavili Vánoce,  skupinky žáků si připravily ukázky vánočních zvyků, děti pod stromeček přinesly dárečky pro kamarády a cukroví ...

Ukázka míchání nápojů

Ukázka míchání nápojů Před Vánoci nám maminka Elišky Strakové přivedla Báru Košťálovou a Petra Kosťu, aby nám předvedli něco ze svého barmanského umění, namíchali pro nás několik druhů nápojů. Se ...

Pečení perníčků

Pečení perníčků V úterý před Vánoci jsme v kuchyňce vykrajovali a pekli perníčky, a pak jsme je ve třídě zdobili bílkovou polevou. Práce se nám dařila i díky mamince Evičky Feslové, která nám ...

Mikuláš a čerti v 5,A

Mikuláš a čerti v 5,A Jako čertíci prožili páťáci v pátek 4. prosince celé vyučování. Trochu s obavou, i když se to snažili nedat najevo, očekávali příchod Mikuláše, andělů a čertů , ale ti je ...

Mimoni a Vánoce

Mimoni a Vánoce Mimoni a Vánoce, to je název představení, které napsaly  a nacvičily děti z 5.A, připravily k němu scénář, kulisy, kostýmy  i rekvizity.  V úterý 1. prosince ho na vánoční ...

Setkání s 1.B na školní zahradě

Setkání s 1.B na školní zahradě Před adventní zahradní slavností jsme se sešli s dětmi z 1.B  na školní zahradě a vnesli jsme do ní, aspoň symbolicky, zimní atmosféru. Umístili jsme zde „paní zimu“ a spoustu ...

Výlet do Českého Krumlova

Výlet do Českého Krumlova Adventní čas jsme zahájili návštěvou Českého Krumlova. Nejdříve jsme zavítali do Regionálního muzea v Českém Krumlově, prohlédli jsme si vystavené betlémy, výstavu Zlaté dno ...

Halloweenské odpoledne a spaní ve škole

Halloweenské odpoledne a spaní ve škole V pondělí 26.10. odpoledne jsme se s dětmi a jejich rodinami sešli na školní zahradě, vyřezali jsme dýně a rozsvícené je umístili v zahradě, tvořili jsme postavičky z kaštanů, ...

Bubnování

Bubnování V pondělí 26. 10. jsme se zúčastnili pořadu Bubnování v kruhu. Pod vedením dvou bubeníků jsme si vyzkoušeli hru na buben a pocítili jsme jeho kouzlo na vlastní kůži. Ke zvukům ...

Společné čtení v knihovně

Společné čtení v knihovně 5.10. jsme se v rámci Týdne knihoven sešli v dětském oddělení městské knihovny u společného čtení. Četli jsme z knihy Z. Svěráka – Pan Buřtík a pan Špejlička. ...

Večerní běh Kaplicí

Večerní běh Kaplicí Ve čtvrtek 24.9. se uskutečnil 48.ročník Večerního běhu Kaplicí. Z naší třídy běželo 8 dětí – jsou to borci, všem blahopřeji k jejim výkonům, tř. učitelka. ...

V týdnu zdraví s 8.C

V týdnu zdraví s 8.C V pátek 19.9. k nám do třídy přišli kamarádi z 8.C - společně jsme skládali a vybarvovali mandaly, povídali si o svých zájmech, cvičili pozdrav slunci a poměřili své síly ve ...
Více informací

Příprava svačiny ve školní kuchyňce

Příprava svačiny ve školní kuchyňce V pátek jsme si  pod vedením Radčiny maminky připravili k svačině ovocný salát a jablkové a oříškové šneky . ...

Čaj ze školní zahrady

Čaj ze školní zahrady Na školní zahradě jsme nasbírali bylinky do čaje – mátu, sedmikrásky, meduňku, kopřivy, měsíček, maliník, listy rybízu, jahodníku, šípek, … Ve třídě jsme z nich uvařili ...

Pěší výlet na Matějčkovu vyhlídku

Pěší výlet na Matějčkovu vyhlídku Ve čtvrtek 17.9. jsme v rámci Týdne zdraví vyrazili pěšky na Matějčkovu vyhlídku .  Výlet pro nás připravil Michálek Andrš – dovedl nás k památníku transportu smrti a přes ...

Září 2015

Září 2015 Tak to jsme MY – 24 dětí z 5.A  - 11 chlapců ( do 5.třídy k nám přišel nový kamarád Radek Hanžl ) a 13 dívek.Míša ...

ČERTI A ANDĚLÉ

ČERTI A ANDĚLÉ V pátek se 4. A zaplnila čertíky a andílky. Od rána nedočkavé, i trochu s obavou, očekávali příchod Mikuláše a jeho čertích i andělských pomocníků. Po jeho návštěvě se mohli ...

HVĚZDÁRNA A PLANETÁRIUM V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH

HVĚZDÁRNA A PLANETÁRIUM V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH Ve středu 5.11. jsme jeli do Hvězdárny a planetária v Českých Budějovicích.  V kinosále hvězdárny jsme zhlédli film Náš vesmírný domov, provedl nás po všech planetách ...

ZA POVĚSTÍ DO KNIHOVNY

ZA POVĚSTÍ DO KNIHOVNY V pondělí 3.11. jsme se hned ráno vypravili do knihovny. Paní knihovnice pro nás připravila program o pověstech. Přečetla nám pověst o založení Kaplice, hradu Louzku, ukázala nám ...

HALLOWEEN VE 4.A

HALLOWEEN VE 4.A Všechny děti přišly v halloweenských maskách a zapojily se do výzdoby třídy,  nakreslily obrázky, vyrobily papírového pavouka, do oken  dýňová strašidla, vystřihly netopýra a ...

E.ON - misePlus+

E.ON - misePlus+ Ve středu 22.10.2014 jsme se zúčastnili programu energetické skupiny E.ON.  V pojízdném „Energy Trucku“ jsme zhlédli krátký film o výrobě elektřiny, jejím místě v životě ...

VYRÁBĚLI JSME VĚTRNÍKY

VYRÁBĚLI JSME VĚTRNÍKY Vyráběli jsme větrníky. ...

ČARODĚJNÁ POHÁDKA

ČARODĚJNÁ POHÁDKA Ve středu 15.10. jsme zhlédli v nově opravené budově kina představení DIVADÝLKA MRAK z Havlíčkova Brodu " Čarodějná pohádka". A co ...

BĚH KAPLICÍ

BĚH KAPLICÍ Ve čtvrtek se deset dětí z naší třídy zúčastnilo Běhu Kaplicí. ...

TÝDEN ZDRAVÍ - XBOX, 8.C

TÝDEN ZDRAVÍ - XBOX, 8.C    Během týdne jsme se hýbali i u XBOXu, který jsme měli nainstalovaný na tabuli. Týden zdraví jsme zakončili v pátek s našimi kamarády z 8.C, společně jsme ze slabik skládali ...

TÝDEN ZDRAVÍ - BYLINKY

TÝDEN ZDRAVÍ - BYLINKY    V altánu na školní zahradě jsme využili připravenou výstavku bylin a seznámili jsme se s jejich účinky na zdraví člověka. ...

TÝDEN ZDRAVÍ - CVIČENÍ

TÝDEN ZDRAVÍ - CVIČENÍ    Cviky na protažení a správné držení těla s námi v tělocvičně cvičila paní Lattnerová. Určitě některé cviky zařadíme do našich každodenních pohybových chvilek. ...

TÝDEN ZDRAVÍ - STRÁDOV

TÝDEN ZDRAVÍ - STRÁDOV V úterý jsme se vypravili pěšky do Strádova, kde pro nás připravila maminka Evičky Feslové ovocné a zeleninové koktejly  a zdravé muffiny. ...

TÝDEN ZDRAVÍ - KUCHYŇKA

TÝDEN ZDRAVÍ - KUCHYŇKA    Zelenina, tentokrát cuketa a dýně se objevila i v závinech, které s námi v kuchyňce upekla Radky Pourové maminka, připravili jsme si s ní i zeleninový salát. ...

TÝDEN ZDRAVÍ - SVAČINY

TÝDEN ZDRAVÍ - SVAČINY    Zdravou svačinu s námi ve čtvrtek připravila maminka Elišky – paní Straková. Kromě známých druhů zeleniny jako je paprika, rajče, mrkev, okurka, nám přinesla ukázat a ochutnat ...

TÝDEN ZDRAVÍ - ZDRAVÉ ZUBY

TÝDEN ZDRAVÍ - ZDRAVÉ ZUBY     V týdnu zdraví jsme měli ve třídě několik návštěv. Klárky maminka – paní Badalcová (povoláním zubní technik) nám přišla ukázat, jak a čím správně provádět ústní ...

PRÁZDNINY SKONČILY, ZAČALA ŠKOLA

PRÁZDNINY SKONČILY, ZAČALA ŠKOLA O prázdninách jsme odpočívali, cestovali, navštěvovali hrady, zámky, muzea, jezdili jsme na kole, lezli po horách, koupali se v moři i v rybnících, sbírali jsme borůvky a houby, ...

HURÁ PRÁZDNINY

HURÁ PRÁZDNINY Vysvědčení už máme a teď hurá na prázdniny. ...

ZÁVĚR ŠKOLNÍHO ROKU NA ŠKOLNÍ ZAHRADĚ - 3.A

ZÁVĚR ŠKOLNÍHO ROKU NA ŠKOLNÍ ZAHRADĚ - 3.A V pondělí  23. 6. v  17.00 školní zahrada ožila hlasy  dětí a jejich rodičů i sourozenců.  3. A se loučila se školním rokem a zároveň jsme si splnili přání, že na školní ...

BUK

BUK V  1. třídě jsme na Suchém vrchu pomohli zasadit malý bouček. Je to strom naší třídy. První měsíce jsme ho pravidelně zalévali, aby pořádně zakořenil, teď se u něj občas ...

NA RAFTECH Z BRANNÉ DO Č. KRUMLOVA

NA RAFTECH Z BRANNÉ DO Č. KRUMLOVA Na 7 raftech jsme se v sobotu 21.6. vydali z Branné do Č. Krumlova. Cestu jsme si užívali a bez úhony jsme dorazili  do cíle. Všem 38 rafťákům díky a za rok AHÓÓÓJ! ...

S KAMARÁDY ZE 7.C

S KAMARÁDY ZE 7.C Společně s kamarády ze 7.C jsme se vydali na 2 hodiny do přírody. Anežka, Johanka a Páťa mají v 7.C sourozence, takže s nimi už se trochu známe.  Do party nám přibyla i labradorka ...

V ČESKÉM KRUMLOVĚ NA CESTĚ KOLEM SVĚTA ZA 80 DNÍ

V ČESKÉM KRUMLOVĚ NA CESTĚ KOLEM SVĚTA ZA 80 DNÍ Děti z 3.A a 4.B se v úterý 17. června vypravily do Českého Krumlova, kde na ně čekaly hned dvě cesty – cesta  městem, kterou si  prošly vlastníma nohama,  a Cesta kolem světa za ...

NA VÝLETĚ V ZOO A DINOPARKU V PLZNI

NA VÝLETĚ V ZOO A DINOPARKU V PLZNI V pondělí 16.6. jsme si přivstali a po 6. hodině ranní jsme autobusem  vyrazili do Plzně. V ZOO a DINOPARKU jsme si prohlíželi živá zvířata z různých částí světa i věrné ...

ČTENÍ POMÁHÁ

ČTENÍ POMÁHÁ V letošním školním roce jsme se zapojili do charitativního projektu Čtení pomáhá. K dnešnímu dni, tj.6.6., jsme přečetli 100 knížek a přispěli jsme tím na charitu částkou ...

DÁREK OD JEDNOTY

DÁREK OD JEDNOTY Ve středu 4.6. nám u školy vyrostl nafukovací skákací hrad, který naší škole zapůjčila kaplická Jednota. Třídy na 1. stupni se na ...

"BALANCOVNÍKY"

Rádi trávíme čas na školní zahradě, ať už na smyslovém chodníčku, u kuželek a kuliček nebo třeba na broukovišti. Nedávno nám na školní zahradu přibyly z půlených špalků ...

3.A - DEN ZEMĚ

3.A - DEN ZEMĚ Na Den Země jsme se připravovali už od března. Z živočichů, kteří se objevují na naší školní zahradě jsme si vybrali kosa a rehka. Z internetu a encyklopedií jsme zjišťovali ...

HRAJEME DIVADLO

HRAJEME DIVADLO V úterý 17.12. jsme pro rodiče zahráli pohádku LÁSKA ROHATÁ. Od konce listopadu jsme nacvičovali jednotlivé role a scény, učili se písničky, připravovali kulisy.  Dalo nám to ...

KLEŤ

KLEŤ Letos z naší třídy dorazili na Kleť Jakoubek Lattner, Honzík Bláha, Adélka Marková a ...

KONCERT ZUŠ - AFRIKA

KONCERT ZUŠ - AFRIKA Ve středu 28.5. se kulturním domem nesly tóny a rytmy Afriky. Děti i učitelé ZUŠ uspořádali pro žáky 1., 2. A 3. tříd koncert, na kterém předvedli hru na známé i méně známé ...

Sportovali jsme čestně a s nasazením všech sil. Peťa měl pád, odřel se, ale ...

HOPSÁRIUM

HOPSÁRIUM Ve čtvrtek 22.května od naší školy odjížděly tři autobusy plné dětí. Děti z 2.A, 4.B, 3. a 5. tříd jely do HOPSÁRIA v Českých Budějovicích. Společně si užily spoustu ...

30. dubna jsme školní lavice vyměnili za pobyt v přírodě. Nejdříve mlha, později sluníčko, nás provázely cestou loukami a lesem do ...

KNIHOVNA - KAMARÁDSTVÍ

KNIHOVNA - KAMARÁDSTVÍ V březnu jsme se vypravili opět do knihovny.  Jsme třída kamarádů  a o kamarádství bylo i povídání v knihovně. Poslouchali jsme ukázky z knížek, plnili úkoly ve skupinkách, ...

APRÍL

APRÍL Aprílové vyučování bylo plné nesmyslů, humorných chvilek a smíchu. Každá rukavice jiná, každá ponožka jiná, někdo s čepicí, někdo s knírem – moc nám to slušelo. Zahráli ...

PEER PROGRAM - KAMARÁDSTVÍ

PEER PROGRAM - KAMARÁDSTVÍ Dvouhodinový peer program žáků z 8. třídy byl zaměřený na kamarádství a spolupráci mezi dětmi. Starší kamarádi nás naučili a zahráli si s námi několik nových her, připravili ...

MALÁ VODNÍ ELEKTRÁRNA

MALÁ VODNÍ ELEKTRÁRNA Cílem naší cesty byla malá vodní elektrárna na říčce Černé, další náplní výletu byla turistika ( našlapali jsme přes 10 km), pozorování jarní přírody, poznávání okolí ...

KŮZLATA

KŮZLATA Maminka Jakoubka Trinkla nás pozvala na zahradu, abychom se podívali na malá kůzlata. ...

Radka Pourová,  Lucka Mráčková a Leonka Kozlíková se zúčastnily školního kola v pěvecké soutěži Fantovácký zvoneček.

RECITAČNÍ SOUTĚŽ

Radka Pourová,  Klárka Pauknerová, Eliška Straková, Lucka Mráčková a Michálek Andrš se zúčastnili školního kola v recitační soutěži.

RECYKLOHRANÍ

RECYKLOHRANÍ V letošním školním roce jsme se zapojili do celorepublikového projektu RECYKLOHRANÍ – cílem bylo prohloubit znalosti žáků v oblasti třídění a recyklace elektroodpadů. Do školy ...

PLAVECKÝ VÝCVIK

PLAVECKÝ VÝCVIK Od ledna do dubna jsme jezdili se 4.B na plavecký výcvik do Č. ...

TAKTIK

TAKTIK Do matematické soutěže TAKTIK se z naší třídy zapojila 4 družstva.Eliška Straková s Luckou Mráčkovou Radka Pourová  s Klárkou Pauknerovou  Anežka Kundrátová s Honzíkem ...

VÁNOČNÍ NADĚLOVÁNÍ

VÁNOČNÍ NADĚLOVÁNÍ S taškami plnými dobrot pro zvířátka jsme se před vánočními prázdninami vypravili do přírody. Na kraji lesa jsme zavěsili na stromy lojové koule a pro zajíce a srny jsme na zem ...

DEN POSTAV

DEN POSTAV Školní parlament vyhlásil na 30. ledna DEN POSTAV. Ve třídě jsme si vyrobili kočičí brýle a pro pololetní vysvědčení jsme si přišli v maskách koček a kocourů. ...

HALLOWEEN VE 3.A

HALLOWEEN  VE  3.A Čarodějnice, upíři, smrtky, kostry, duchové, spiderman – 31.října  jich naše třída byla plná. Děti se seznámily s tradicemi tohoto anglosaského svátku, naučily se halloweenskou ...

LOUZEK

LOUZEK 23.října jsme se s kamarády ze 4.B vydali na zříceninu hradu Louzek. Po ránu byla louka plná rosy a my jsme měli brzy v botách rybníčky, ale šlapali jsme statečně k cíli. ...

ZA BÁSNIČKAMI DO KNIHOVNY

ZA BÁSNIČKAMI DO KNIHOVNY 22.října pro nás  paní Urazilová připravila program plný veršů a rýmů.  Prohlédli jsme si spoustu knížek s poezií pro děti, poslechli verše čtené i zpívané a ve skupinkách ...

POUŠTĚNÍ DRAKŮ

POUŠTĚNÍ DRAKŮ 16. října odpoledne jsme se sešli s rodiči a dětmi na Suchém vrchu. Vítr nám moc nepřál, a tak, když jsme chtěli udržet draky ve vzduchu, pořádně jsme se proběhli. ...

KAŠPÁREK V ROHLÍKU

KAŠPÁREK V ROHLÍKU V pátek 11.října jsme byli v Českých Budějovicích v Malém divadle na představení Kašpárek v rohlíku. A co o divadle napsaly děti – Herci měli dobrý číra. Hráli na různé ...

TÝDEN ZDRAVÍ - HURÁ DO PŘÍRODY

TÝDEN ZDRAVÍ - HURÁ DO PŘÍRODY Rozvrh hodin:
dopravní výchova  - pravidla pro chodce, dopravní značkytělesná výchova ...

TÝDEN ZDRAVÍ - SPANÍ VE ŠKOLE

TÝDEN ZDRAVÍ - SPANÍ VE ŠKOLE Nechybělo sportování v tělocvičně, stolní hry, stezka odvahy , pizza k večeři, spousta legrace a smíchu. Připravili jsme si ležení z karimatek a spacáků, podívali se na film – ...

TÝDEN ZDRAVÍ - CVIČENÍ

TÝDEN ZDRAVÍ - CVIČENÍ Radila nám a pomáhala maminka Jakoubka Lattnera. ...

TÝDEN ZDRAVÍ - JABLKOVÉ LÍVANCE

TÝDEN ZDRAVÍ - JABLKOVÉ LÍVANCE Co jsme si za pomoci maminek Albínky a Evíka usmažili, to jsme si s chutí snědli – lívanečky z jablek a ovesných vloček jsme zdobili šlehačkou a borůvkami – ňam, ňam!!! ...

TÝDEN ZDRAVÍ - BĚH KAPLICÍ

TÝDEN ZDRAVÍ - BĚH KAPLICÍ Tak to jsme my – účastníci Večerního běhu Kaplicí. ...

TÝDEN ZDRAVÍ - SVAČINA

TÝDEN ZDRAVÍ - SVAČINA Maminka Elišky Strakové nám přinesla do školy celozrnný chléb, máslo a ovoce ze zahrádky a pomohla nám připravit zdravé svačinky – pastva pro oči i mlsné jazýčky. ...

TÝDEN ZDRAVÍ - CYKLISTIKA

TÝDEN ZDRAVÍ - CYKLISTIKA Cyklistický den  - přijeli jsme na kolech a koloběžkách, jezdili jsme podle pravidel na dopravním hřišti, zkoušeli jsme i jízdu zručnosti, zkoušeli jsme si role cyklistů, chodců i ...

UŽ JSME TŘEŤÁCI

UŽ JSME TŘEŤÁCI Tak jde čas. Fotky ze září v 1., 2. a 3. třídě. ...

NÁVŠTĚVA DĚTÍ NA POLICII ČR V KAPLICI

NÁVŠTĚVA DĚTÍ NA POLICII ČR V KAPLICI 9. dubna přišli příslušníci městské i státní policie v Kaplici za námi do školy. Povídali si s námi  o bezpečnosti v silničním provozu, povinné výbavě jízdního kola, o ...