Login

Archiv třídy 6.B 2017/2018

Loučení

Loučení Voláme lidičky: „ Halóó, halóó,hádejte, co se dnes stalo, stalo.První stupeň už nám končí, končí,páťáci s vámi se loučí, loučí“  ... ...

Branný den

Branný den 19.6.2017 byl v parku branný den.
Ráno jsem si vyzkoušel nácvik evakuace školy. V parku mě nejvíc zajímala zdravověda, kde jsem si vyzkoušel masáž srdce  a také jsem se hodně ...

Výlet do Tábora

Výlet do Tábora    Dne 1.6.2017 jsme jeli celá třída a sedmáci na výlet do Tábora. Navštívili jsme botanickou zahradu, kde jsme strávili začátek výletu. Byly tam krásné rostliny, skleníky ...

Dobrodružství s technikou

Dobrodružství s technikou Ve čtvrtek 15.6.2017 jely děti z 5.B a 4.A na výstaviště v Českých Budějovicích.
Konala se tam interaktivní výstava „Dobrodružství s technikou.“
Myslím, že si tu mohl ...

Retro den

Retro den Jak se učily děti dříve a jaké pomůcky používaly ve výuce ?Jak se děti dříve oblékaly, co dělaly ve volném čase ?O tom jsme si povídali při školním " Retro dnu". ...

Den Země 5.B a 9.B

Den Země 5.B a 9.B Dne 21.4. 2017  jsme byli společně s 9.B oslavit Den Země.Protože po ránu byla ještě zima, na první dvě hodiny jsme se přestěhovali do tělocvičny. Tam si pro nás děti z 9.B ...

Jak jsme vyráběli roboty

Mezinárodní projekt EDISON

Den otevřených dveří v naší třídě

Matematický klokan

Pěvecká soutěž

Školní kolo Recitační soutěže

Školní kolo Recitační soutěže  V pondělí 13.3.2017 se školou rozezněly verše i próza z úst mladých recitátorů, konala se již tradiční
„Recitační soutěž“.28 soutěžících se utkalo ve čtyřech ...

Páťáci na "lyžáku" na Lipně

Páťáci na "Z velkých kopců lyžujem a taky se koulujem. Často máme srandičky jako malé opičky. Trenéři se dobře baví, neboť dětem se tu daří. Všichni se tu skvěle mají a večer si i ...

Vánoční setkání

Vánoční setkání 20. prosince jsme se společně s našimi nejbližšími sešli na tradičním vánočním setkání- tentokrát v naší třídě.
Na programu byla zkouška našich pěveckých a ...
Více informací

Dýňobraní a spaní ve škole

Dýňobraní a spaní ve škole  V pondělí 31.11. 2016, jsme s rodiči vyráběli z přírodnin a dýní ve škole "Dýňáčka". Všechny výtvory byly zajímavé a měly své jméno. Ale po přehlídce dýní jsme se museli s ...

Společné říjnové čtení v knihovně

Společné říjnové čtení v knihovně     V pondělí 3.10.2016 se v knihovně konala akce podporující dětské čtenářství nazvaná
  "SPOLEČNÉ ŘÍJNOVÉ ČTENÍ"
   Po příchodu do dětského oddělení nás ...

Večerní běh Kaplicí

Večerní běh Kaplicí  Ve čtvrtek 29.9.2016 se v Kaplici konal 49. ročník „Večerního běhu Kaplicí“.
Naší třídu reprezentovali čtyři chlapci. Dva z nich, Jakub Janda a Adam Komárek, obsadili ...
Více informací

Týden zdraví v naší třídě

Týden zdraví v naší třídě  Anežka Matysová a Anička Kahovcová:    Ve dnech od 26.9. do 30.9. probíhal na Fantovce školní projekt "TÝDEN ZDRAVÍ".
                                        ...

Hudební pořad

Hudební pořad  V pátek 16.9.2016 navštívil naší školu profesionální hudebník pan Pavel Hrabě. Představil nám různé netradiční hudební nástroje a zahrál na ně. Někteří z nás měli to ...

Návštěva výstavy:"Korunovační klenoty."

Návštěva výstavy:  V pátek 9.9.2016 jsme navštívili výstavu Českých korunovačních klenotů v Českém Krumlově.
Zde jsou některé postřehy dětí: Filip Bazsó:Na výstavě jsem si to užil, bylo ...

Pěší výlet na Louzek

Rozloučení se čtvrtou třídou

V Hopsáriu

V HOPSÁRIU BYLO PRIMA,

SPOUSTU POTU- PĚKNÁ DŘINA.

KRÁSNĚ JSME SE UŽILI,

DOBŘE JSME SE BAVILI!  ...

Muzicírování v kapli sv. Barbory

V naší třídě je poměrně velký počet dětí, které hrají na nějaký hudební nástroj: violencellistka Anežka, houslistka Anička, klavíristky Clarka a Anitka, flétnistky Terezka a ...

Branný den

V úterý 21.6.2016 byl Branný den.
Hned po ránu školou zazněl signál- poplach - něco se děje!! Naštěstí to byl poplach zkušební.
Po něm jsme se třídou vyrazili na pěší ...

Třídní výlet do Jindřichova Hradce

Třídní výlet do Jindřichova Hradce Konec školního roku se rychle přiblížil, jak bývá zvykem, vyjeli jsme si na třídní výlet. Tentokrát se naším cílem stalo historické město Jindřichův Hradec. Zde jsou zážitky a ...

Rallye v Českém Krumlově

Dne 26.5 jsme se jeli se třídou podívat do Českého Krumlova na Rallye.
Když jsme přijeli na místo, plnili jsme různé úkoly a hádanky. Za to, že jsme splnili dobře všechny úkoly, ...

V e.on autobusu

V e.on autobusu     2. března se naše třída zapojila do akce společnosti e.on.
Navštívili jsme autobus, ve kterém jsme se nejprve seznámili s různým energetickými zdroji a potom jsme plnili ...

Beseda o pravěku

Beseda o pravěku    Ve vlastivědě jsme se učili o době vzdálené několik desítek milionů let, o pravěku. Protože nás toto téma velmi zajímalo, pozvali jsme si do třídy odbornice na slovo vzaté, ...

Čarodějnice v naší třídě

Čarodějnice v naší třídě     Každý jistě zná a ví, že 30. dubna mají svůj slet čarodějnice.  A opravdu, do naší třídy „přiletěly pěkné kousky“.
V průběhu dubna jsme si uspořádali ...

Den Země

Den Země   V pátek 22.dubna slaví naše zeměkoule svůj svátek - „Den Země“.
Při této příležitosti jsme vyrazili do lesa, abychom pozorovali a zamysleli se nad tím, co znamená ...

Recitační a pěvecká soutěž

Stalo se již dobrým zvykem na naší škole, že v měsíci březnu se uskutečňuje celá řada soutěží. Poté, co jsme si ve třídě udělali „třídní kolo“ , mohli jsme do ...

Matematický KLOKÁNEK

Matematický KLOKÁNEK V pátek 18.3.2016 se uskutečnila celonárodní soutěž MATEMATICKÝ KLOKAN, do které se dobrovolně zapojilo 16 žáků z naší třídy. Nejúspěšnějším řešitelem byl German Glod, ale ...

Plavecký výcvik v Českém Krumlově

Plavecký výcvik v Českém Krumlově   Nastal nový rok 2016. Pro nás, čtvrťáky, to znamenalo také novinku...
Začali jsme jezdit na plavecký výcvik do Českého Krumlova.
  Tentokrát už jsme byli mnohem ...

Na výstavě Betlémů

Na výstavě Betlémů    Vánoční přípravy byly v plném proudu. Ve škole nás čekal poslední školní den roku 2015.
Abychom se naladili do vánoční atmosféry vyšli jsme společně na výstavu ...

Vánoční besídka

Vánoční besídka    „Už jsou tady po roce. Kdo? No přece- Vánoce!!!“To byl důvod, proč jsme se ve čtvrtek 18.12.2015 sešli s rodiči, prarodiči a známými na již tradičním předvánočním ...

Spaní ve škole

Spaní ve škole   V pátek 9.10. 2015 jsme do školy přišli i odpoledne. Společně s námi dorazili i rodiče. Důvod byl – ještě lépe se poznat a spřátelit (děti i dospělí), a také poznat, jak ...

Říjnové čtení v knihovně

Říjnové čtení v knihovně     První říjnový týden je již tradičně považován za „Týden knihoven“.
Když nás paní knihovnice pozvala 5.10. do Městské knihovny v Kaplici, neváhali jsme a hned ráno ...

Večerní běh Kaplicí

Večerní běh Kaplicí    Ve čtvrtek 24.9. 2015 se konal Večerní běh Kaplicí. Jsem ráda, že  třídu zastupovalo sedm dětí.
I když trať už byla pro mnohé naše závodníky delší, tedy i mnohem ...

Týden zdraví

Týden zdraví    Ve dnech 14.9. -19.9. 2015 proběhl v naší škole již tradiční „Týden zdraví“.
Na začátku každé hodiny jsme si dali malou rozcvičku, zpívali jsme písničky se zdravými ...

Pěší výlet

Pěší výlet    Školní rok se pomalu nachýlil ke svému konci. Učebnice jsou vybrané, třída uklizená, prostě takřka vše je hotovo.
Proč si tedy nevyrazit do přírody na výlet?
Jen co ...

Den dětí

Den dětí 1.červen je již tradičně vyhlášen Mezinárodním dnem dětí.
My, žáci 3.B, jsme se připojili k oslavě tohoto dne. Společně jsme vyrazili na hřiště za školou, kde pro nás ...

Preventivní akce s Policií ČR

Preventivní akce s Policií ČR Dnes byla naše třída u Policie ČR, kde byli i záchranáři a hasiči.
Policie nám ukazovala výzbroj- pouta, obušek, neprůstřelné vesty, chrániče, helmy, štíty. Také nám ...

Výchovný koncert

Výchovný koncert Ve čtvrtek 7.5. jsme byli se třídou na výchovném koncertě s názvem „Z pohádky do pohádky“, který pro nás připravili žáci ZUŠ v Kaplici.
Vysvětlili nám, jak a kdy hudba ...

Beseda v knihovně

Beseda v knihovně Již delší dobu se při hodinách čtení věnujeme českým pověstem, ve kterých vždy alespoň na chvíli nahlédneme do našich dějin.
Za pověstmi jsme vyrazili ve středu 29.4. do ...

Třídní výlet

Třídní výlet V úterý 21.4.2015 jsme jeli se třídou do Písku na výstavu „Stroj času“.
Rázem jsme se ocitli v pravěku, kde byla obří mamutí skluzavka, vyzkoušeli jsme si oblečení ...

Den Země

Den Země  V pondělí 20.4. 2015 jsme spolu s ostatními dětmi z 1.stupně oslavili Den Země.
Celý den pod názvem: „Co roste u nás na zahradě“, byl zaměřen na rostliny, keře, stromy. ...

Jarní výlet

Jarní výlet V pátek 10.4.2015 nás sluníčko zlákalo do probouzející se jarní přírody. Vybaveni batůžky, plnými dobrot, jsme hned ráno vyrazili na trasu podél řeky Malše. Cestou jsme si ve ...

Plavecký výcvik v Českém Krumlově

Plavecký výcvik v Českém Krumlově       Od počátku ledna až do konce března jezdila naše třída na plavání do Č. Krumlova. Zde jsou některé postřehy našich plavců: Bylo tam krásně. měli jsme hodnou plavčici. ...

Školní kolo Recitační soutěže

Školní kolo Recitační soutěže V pondělí 9.3. 2015 se naší třídou rozezněly krátké i delší básničky. Všichni se snažili, jak nejlépe uměli.
Do školního kola ale mohli postoupit jen dva recitátoři. Byli ...

Pěvecká soutěž

Pěvecká soutěž  Ve středu 11.3. 2015 ve Fantovce proběhlo školní kolo pěvecké soutěže „Zvonek“. Naší třídu reprezentovali velmi úspěšně dva zpěváci – Anička Kahovcová a Honzík Románek. ...

Masopustní sportování v Kozí Pláni

Masopustní sportování v Kozí Pláni                Hurá!!! Jarní prázdniny jsou tu. My, třeťáci, jsme jejich příchod oslavili společně s rodiči na sjezdovce v Kozí Pláni. Protože byla zároveň ...

Vánoční koncert

Vánoční koncert   10.12. 2014, v adventním čase, jsme se sešli  ve velkém počtu v krásných prostorách kaple sv. Barbory.
Pozvali jsme sem naše nejbližší, aby si společně s námi vychutnali ...

Sobotní pohádkové dopoledne

Sobotní pohádkové dopoledne  V sobotu 22.11.2014 jsme se dopoledne sešli v naší tělocvičně. Proč?
Důvod byl jednoduchý- protáhnout svá těla, zasmát se a upevnit kolektiv dětí i rodičů. Na naší ...

Drakiáda

Drakiáda Ve středu 5.listopadu jsme poslali na Suchém vrchu do oblak naše papírové dráčky.
Dohodli jsme se totiž, že si uspořádáme 2. ročník „Drakiády“.
Ráno jsme se sešli ve ...

Poznáváme naše město

Poznáváme naše město V prvouce jsme si hodně povídali o našem městě. Všichni už teď známe pověst o založení Kaplice a víme, ...

Skřítek Podzimníček

Skřítek Podzimníček  V září vyhlásil DDM v Kaplici výtvarnou soutěž pod názvem „Skřítek Podzimníček“.
Využili ...

Večerní běh Kaplicí

Večerní běh Kaplicí Ve čtvrtek 25.září 2014 se konal již tradiční „Večerní běh Kaplicí“. Z naší třídy se závodu zúčastnilo 12 žáků a žákyň. Všichni do závodu nastoupili s obrovským ...

Týden zdraví ve 3.B

Týden zdraví ve 3.B Poslední zářijový týden od 22.9. – do 26.9.2014 se naše třída zapojila do celoškolního projektu „Týden zdraví“. Smyslem a cílem našeho snažení bylo pochopit, co všechno je pro ...

Výlet do Třeboně a ZOO ve Dvorci

Na závěr školního roku jsme se vypravili na výlet do Třeboně.
Jaké to tam bylo? Co jsme zažili? Jak a ...

Výlet do Českého Krumlova

V úterý 8.4. 2014 jsme se autobusem vypravili do divadla v Českém Krumlově, kde si pro nás herci ...

Školní kolo recitační soutěže

Ve čtvrtek 13.3.2014 se sešli všichni milovníci poezie a prózy v malé tělocvičně naší ...