Login

9.B 2014/2015

Školní,okresní a krajské kolo biologické olympiády

Školní,okresní a krajské kolo biologické olympiády Školní kolo biologické olympiády kategorie C ...

Den dětí v 8.B

Den dětí v 8.B Na Den dětí jsme si tentokrát připravili pestrý program. Nejprve jsme byli v kině, film „Pojedeme k moři“ jsme si sami vybrali. Pak jsme si došli na zmrzlinu a zbytek dopoledne jsme ...

Závěr školního roku 2013/2014 v 8.B

Závěr školního roku 2013/2014 v 8.B Poslední týden letošního školního roku jsme zahájili ve školní kuchyňce, kde jsme si rozkrájeli a snědli ovocný dort. Při krájení a dělení dortu na 23 dílů jsme dokonce museli ...

Cyklokurz 8.A,B,C

Cyklokurz 8.A,B,C Cyklokurz 19.-20.6.2014Nadešel den „D“. Někteří natěšení, jiní trochu  v rozpacích. Čeká nás výlet na kole. Před sebou máme minimálně 80 kilometrů a to někteří z nás ...

"SPOLEČNĚ PROTI PŘEDSUDKŮM" - program pro 9.B

Tématický celek o duševním zdraví, který jsme absolvovali během týdne zdraví, jsme zakončili celodenním programem "Společně proti předsudkům" s lektorkami Spirály v Českém ...

SETKÁNÍ NA ŠKOLNÍ ZAHRADĚ

SETKÁNÍ NA ŠKOLNÍ ZAHRADĚ V úterý 23. září odpoledne proběhlo na naší školní zahradě v rámci TÝDNE ZDRAVÍ NA FANTOVCE setkání rodičů, dětí a učitelů. V nově vybudovaném altánu byla připravena ...

DEN PLNÝ PREVENCE

DEN PLNÝ PREVENCE Dne 2. října 2014 se deset žáků z 9.B zúčastnilo v Českém Krumlově soutěže DEN PLNÝ PREVENCE. Žáci během dopoledne ve dvou družstvech absolvovali náročnou trať se stanovišti, ...

Týden zdraví v 9.B

Týden zdraví v 9.B V týdnu od 22. do 26. září se konal na Fantovce již tradiční „Týden zdraví“. I v 9. B proběhlo mnoho aktivit na téma „Duševní zdraví, stres a relaxace“. V českém jazyce ...

HALLOWEEN v 9.B

HALLOWEEN v 9.B I naše třída se 31. října připojila k nápadu  školního parlamentu přijít v tento den v halloweenských kostýmech. ...

Řemeslo a vzdělání

Řemeslo a vzdělání 1.10. všichni deváťáci navštívili výstavu Řemeslo a vzdělání v Českých Budějovicích, která je věnována prezentaci středních škol. Vystavovatelů  bylo opravdu hodně  a bylo ...

Florbal dívky IV. kategorie

Florbal dívky IV. kategorie Ve středu  26.11.2014 se konalo okresní kolo IV. kategorie dívek ve florbalu. Turnaje se zúčastnily základní školy – Fantova, Školní, Za Nádražím,  Frymburk a Malonty. Hrálo se ...

Vánoční čas v 9.B

Vánoční čas v 9.B Předvánoční týden probíhal v naší třídě ve znamení vánoční výzdoby třídy. Zapojili jsme se totiž do akce „O nejlépe vánočně vyzdobenou třídu“, kterou vyhlásil školní ...

Republikové finále OVOV v Praze na Julisce

Republikové finále OVOV v Praze na Julisce Nejen všestrannost, ale i dobrou kondici museli prokázat Barbora Balláková a Antonín Matějček, kteří se probojovali do RF OVOV.Během dvou dnů absolvovali 10 disciplín. Kromě jejich ...
Více informací

V hodinách chemie -na vlastní kůži

V hodinách chemie -na vlastní kůži V týdnech od 13.10. do 22.10. probíhaly hodiny chemie jinak než obvykle. Žáci 8. i 9. ročníků se pokusili vžít do rolí chemických vědců a výzkumníků a prakticky a na vlasní kůži ...

ZIMNÍ RADOVÁNKY

ZIMNÍ RADOVÁNKY I my, deváťáci jsme si užili sněhovou nadílku! Vytáhli jsme sáňky, boby nebo jen igelitové tašky a vydali jsme se na Suchý vrch. Cestou zpět jsem "navštívili" náš třídní strom. ...

Krajské kolo základních škol ve florbalu - Fantováci ve finále

Krajské kolo základních škol ve florbalu - Fantováci ve finále Po dlouhé době se kluci z Fantovky probojovali přes okrskové a okresní kolo o stupínek výš a 15. 1. 2015 se představili v kaplické hale ZŠ Školní v krajské turnaji. Družstvo ZŠ ...

Krajské finále dívek ve florbale

Dne 14.1.2015 se konalo v Písku krajského finále ve florbalu žákyň osmých a devátých ročníků. Kromě žákyň ZŠ  Fantova Kaplice se turnaje zúčastnily základní školy – Týn ...

Fantováci na oslavách 25 let od pádu „železné opony“

Ve čtvrtek 11. 12. 2014 uběhlo 25 let od doby, kdy se v roce 1989 na česko-rakouských hranicích začaly stříhat ostnaté dráty. K tomuto významnému výročí se na hraničním přechodu ...

Program o poskytování první pomoci

Program o poskytování první pomoci V úterý 31.3. 2015 proběhl pro žáky devátých tříd program, který se týkal poskytování první pomoci. Do školy přijeli studenti Vyšší odborné zdravotnické školy BÍLÁ VLOČKA ...

Fantovácký zvoneček

Fantovácký zvoneček Ve středu 11.3.2015 odpoledne se v malé tělocvičně naší školy konalo již tradiční školní kolo soutěže o nejlepšího zpěváka - "Fantovácký zvoneček". Soutěže se zúčastnilo ...

"Geologie ze všech stran" - deváťáci v přírodovědném muzeu SEMENEC

19. května dopoledne absolvovali deváťáci program v přírodovědném muzeu v Semenci. Teoretické, ale hlavně praktické aktivity se týkaly učiva geologie. Žáci si znovu zopakovali ...

Dějepisná exkurze

Dějepisná exkurze   Středa 13. května byl slunečný květnový den. A za to jsme byli rádi. Osmáci a deváťáci ze ZŠ Fantova totiž vyrazili na exkurzi do Terezína. Cesta sice trvala asi 4 hodiny, ale to ...